Haft fullt upp

Oj vad dessa dagarna har sprungit iväg!
Jag har tagit hand om busan hela veckan,hon är fortfarande dålig.Igår hade hon 39,6 i feber..
I fredags när jag ringde vårdcantralen sa dem att jag skulle ringa som i måndags klockan 8,så det gjorde jag.Hamnade på 15:e plats i kön och när jag efter 45 min i tfnkö äntligen kommer fram säger dem: "Ni skulle ha rigt direkt kl 8.00 för nu är det fullbokat,du får ringa igen imorgon"
Men är ni dumma i huvudet,det var ju för tusan det jag gjorde,kan jag hjälpa att ni tar 45 min på er att svara??
Hursomhelst jag ringde igår igen och ta mig tusan jag kom fram OCH där fanns en tid..Vi gick dit och dem lyssnade på henne,tittade o öronen och i halsen,inget fel på hjärta och lungor inte heller någon örininflammation,men lite irriterad i halsen..Hmm ja det kunde jag berättat för er..Gällande ögoninflammationen så finns det inget att göra,ge henne alvedon mot febern så går det snart över..oki..

I måndags kväll hölls det första föräldrarmötet,kuligt faktiskt!Det var ett informationsmöte om lite förändringar som kommer att träda i kraft till hösten,men det är bara till det bättre,jag tror det blir kanonbra!Men vår lilla älskling kommer inte vara stjärna längre utan hon blir en pingvin,fast ja hon är ju alltid vår stjärna ändå..

Efter hand nu som det har gått så bra för älsklingen i hans utbildning så blir jag mer och mer sugen på att utbilda mig jag med.Det finns en sak som jag velat bli sen långt långt tillbaka,ja så långt jag kan minnas,men jag har inte velat söka för att det hade inneburit en flytt antingen till stockholm eller växsjö,men nu finns utbildningen på distans...Hmm,måste tänka lite till,darlingen får ju bli färdig först i vilket fall som helst..Vem vet vad som händer sedan?Mer än att vi flyttar..

Kommentarer
Postat av: S .Bryde

Hej hoppas gumman mår bættre nu ....hon har vel ej fått ont av skorna hoppas jag ,,jag tyckte dom var fina men de roligaste av allt var nog att gumman åxå tyckte de får nær jag prova dom på henne så vægra hon bara att ta av dom sen och hur førklarar man før henne att dom måste av før vi ska betala dom ,,ja de kunde jag ej så bra ,så hon blev ledsen nær jag tog av henne dom o satt på dom andre ,dom hade hon ju bestæmmt att hon ej skulle ha på sig før nær vi gick dær på metro ,så jag bara vænde mig om och så att dær låg något långt borta o nyfiken som jag ær kollar jag ju ,o vad hittar jag ju gummans sko,som hon ej ville ha på før hon ville ha dom hon hade provat ju hahhaha guda god ær hon ge hon en bamse kram o hælsa från farmor

2008-05-28 @ 15:56:13
Postat av: Marina

He he ja hon är en bestämd liten dam vill jag lova!Sandalerna är jättefina,hon var lite röd efter hon haft dem idag men inga sår så det är lugnt!

2008-05-28 @ 20:40:24
Postat av: S.Bryde

aj då hoppas att hon ej får blåser av dom ,,kramma henne

2008-05-28 @ 22:30:56
Postat av: Marina

Nädå,inga blåsor..

2008-05-29 @ 11:51:00
Postat av: S.Bryde

ha ha jag tror jag vet vad du ville bli nær du var liten !!!hahha polis hur kan jag veta det????? ær det ej rætt eller ??????hoppas jag har rætt annars e jag helt ute o reser ,,,,ge mig svar kramizar

2008-05-30 @ 15:41:59
Postat av: Marina

Helt riktigt,har alltid velat bli det,så vi får se vad som händer..

2008-05-30 @ 21:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0