Inte nu igen

Dagen på jobbet flöt på fin fint,jag jobbade med Petra idag och vi har alltid lika trevligt ihop.Har samma sjuka humor och är lika på många andra sätt också..
Mindre kul är att älsklingen ringde mig imorse och sa att busen har feber och vägrar äta så han tog vård av barn idag för att kunna ålla henne hemma från dagis..Så nu var det dags igen..
Samtidigt måste jag säga att hon verkligen är pigg och har haft humöret uppe idag ändå.
Älsklingen och busen kom till mitt jobb idag för att hämta mig,medan de väntade på att jag skulle sluta så lekte dem på lekplatsen precis utanför..Ganska rolig lekplats faktiskt!
Eftersom jag cyklar till jobbet numera så behövde jag ha hem cykeln så älsklingen erbjöd sig att cykla hem den så jag kunde ta bilen.Härligt!Det är inte långt men ibland är det skönt att slippa cykla!

Väl hemma fick busen leka lite på lekplatsen här också,sen gick vi upp för att äta lite.Sen stack älsklingen iväg på lite äventyr så jag blev hemma med gosen,som by the way,sussar gott..Helt otroligt hon somnade redan 18,30 och det är ett säkert tecken på att inte allt är som det ska.Men jag är helt övertygad om att det är fler tänder som är på väg,så jag är inte särskilt orolig..

Imorgon är jag ledig,hur skönt är inte det då??!!Min enda lediga dag denna veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0