Kanon

Så bra vi har haft det denna helgen!Det har varit så härligt i Osbyholm!Otroligt skönt att kunna sitta ute precis hela dagarna,fast jag måste säga att kvällarna är kalla ändå..

Rikitgt gott var det grilla,som jag har längtat,smaskens.Och till den goda maten,eller ja efter,dracks det vin,mmm det killade dödsskönt i kistan he he.Min kära sysyter kom också på besök,alltid lika roligt att träffas!
Under tiden det dracks litta vin kastades det pil,som vanligt var jag hur usel som helst,men det var kul ändå!
Igår solades det som bara den,både jag och älsklingen kom hem som kräftor,det värsta är att hans röda färg blir brun,men min fortsätter vara röd och sen försvinner den..

Tack för den här helgen,det har varit riktigt trevligt!!

Det är fortfarande lite kvar av den här helgen så nu ska jag göra mig lite iordning och passa på att njuta av resten av dagen.På återseende..

Förresten,HockeyVM är igång och Sverige inledde med en 6-5 seger mot Vitryssland,härligt!! 

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack själva ungdomar. Det var ju ni som bjöd på grillat.Oj vad gott det är att mysa med lillan och känna hennes blöta pussar och goa smile. Hon är ju mest morfars men mormor får ju oxå en del av kärlekskakan. Ha en bra vecka. Kramizar från oss i O-holm

2008-05-05 @ 01:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0