Barn- coh manledig

Sitter för tillfället hemma,har jobbat idag.Skulle ha jobbat till 16,00 men jag fick gå tidigare och det tackar jag för.
Ikväll är jag barn- och manledig,älsklingarna har nämligen följt med Jocke och Liam till Köpenhamn till barnens farmor,roligt för dem att komma iväg lite.Jag behöver ju inte alltid följa med.Utan istället ska jag köra till Väla tänkte jag,gå och strosa lite se om man kan hitta något kul.Har ju mina presentpengar/kort som jag fick när jag fyllde år =)

Nä får göra mig iordning nu så jag kan komma iväg innan affärerna stänger he he..

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas du passat på att njuta av ensamtiden som du fick. Den behöver man ibland för att orka vidare och vara tacksam över vad man har (man och barn bland annat).Kram från din extramamma.

2008-11-15 @ 23:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0