Godmorgon...

...alla morgonpigga.
Oj oj oj,jag tyckte det var lite kämpigt att gå upp imorse,tro mig det tyckte gosen också..
Men jag har sovit kanongott inatt så nu känner jag mig pigg.
Igår kväll stack vi över till familjen Fransson/Sacramento,vi köpte med oss lite mat som dem sedan tillagade ha ha ha,praktiskt.Gott blev det i alla fall!
Lite senare tittade även Jocke och Hille förbi så då var syskonskaran med respektive samlad,mycket trevligt!
Tack för en härlig kväll!

Idag är det jobb som gäller 7-16 vid datorn och en hel del möten.
9,00 är första mötet,nu sitter jag och går igenom och förbereder lite inför mötet.

Ikväll kommer Jocke och Hille på besök,det ska göras pizza tydligen he he he,ja det kan ju vara smaskens!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: susann

hm hm jag skulle ju åxå varit med jue ,,,,,kramizar berætta fredrik om Izabelle nær hon tala i tele med dej???? hahahhah hon e hærlig

2008-11-17 @ 14:52:58
Postat av: hille

ja nu blev det ju taccos;)

2008-11-18 @ 13:34:04
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: S.Bryde

kan du ej sætta in några hærliga bilder jag ælskar det jue!!!!!ha det gøtt vi ses på Lørdag kram banan,ge gumman en bamse kram från farmor

2008-11-18 @ 14:37:06
Postat av: Marina

Sv Susann:Jag har inte så många bilder för tillfället men jag ska skärpa mig!Ha det gott så ses vi på lördag,kramar



Sv Hille: Ja,det blev taccos men oj så goot det var!!

2008-11-18 @ 14:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0