Hem ljuva hem

Jahapp,då var man hemma igen.
Var en låång runda på väla,men det var ganska mycket folk.
Efter väla så körde jag till Maxi,gick där i mina egna tankar,jag kan tycka att det är ganska avslappnande att gå där och slippa tänka på någon eller något.Sen att man kan känna ögonen i ryggen det är en annan sak..Men jag har slutat bry mig så gör du det också så blir allt bra...Jaja,nog om det.

Istället för att köra hem till Kenth och Linda som tanken först var,så körde jag hem efter Maxi,kände mig lite trött och ville passa på att bara slappa i soffan och njuta av ensamheten lite.När jag väl kom hem satte jag mig vid dumburken för att se om det var något kul idag,men Madagaskar och Spindelmannen är inget jag vill titta på när jag är ensam (inte för att jag blir rädd ha ha ha),då vill jag se någon film,gärna romantisk komedi.Men klockan är ju inte så mycket vi får se vad som visas här under kvällen.

Pratade med mina älsklingar i telefon innan,naaw,kan inte låta bli att sakna dem när dem är iväg..Men dem kommer ju antingen sent ikväll/natt eller imorgon någongång,det var inget bestämt,men det kan vara kul det med ju.Man får ta det som det kommer helt enkelt.

Undrar hur det går för min kära vän idag.Igår hade hon ont och en massa sammandragningar,det är beräknat till imorgon men allt kan ju hända.Och idag har jag inte hört av henne hmm.Men om inget oförutsett händer skulle hon höra av sig innan dem åker in.*Håller tummarna*

Idag på jobbet så kom en arbetskollegas son och hälsade på med hans 1-månad gamla son,näää sååå liten,man blev ju sugen igen ; )

Nä nu ska jag bänka mig vid tv:n igen..
Bye

Kommentarer
Postat av: hille

Ja visst e det så skönt och bara vandra rundor i bland i sin egen lilla värld... hehe... gjorde jag lite innan idag.. eller numer igår... fast på blomsterlandet i Halmstad... hehe... inte lika mycke olika saker där kanske...

2008-11-16 @ 02:04:41
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0