Inte möe

Så vad hände då igår efter jobbet...
Inte ett skit!
Darlingen tog på sig en extra körning så jag och busen mös lite men hon somnade i bra tid och jag var hur trött som helst.Älsklingen kom hem vid 20-tiden,så vi pratade lite,men sen var det ju dags att nanna.Darlingen skulle upp och jobba ju,han började 05,00 imorse..Och jag som gnäller för att jag har varit tvungen att å upp 05,00 hela veckan,han har ju fått gå upp 04,00...Yaiks!

Ja han är ju då iväg och jobbar fortfarande,så jag och busen leker lite.Jag har även hunnit med att diska,bädda sängen och tvätta samt rymt upp lite här.

Måste förresten berätta att igår saknade gosen sin daddy hela dagen.Först började på morgonen då frågade hon efter pappa.Sen när jag hämtade henne på dagis frågade hon efter pappa.När vi väl kom hem gick hon runt och letade efter och ropade på pappa,sen kom hon till mig med telefonen så sa hon "prata pappa",så vi fick ju ringa honom så hon fick prata lite.När dem lagt på ville hon "prata morfar",nä gumman du ska sova nu,"prata mormor",nä gumman nu ska du sova..
Sen när jag nattade henne frågade hon igen efter pappa och när jag sa att han jobbade blev hon lite ledsen,sen somnade hon.Så hela gårdagen handlade om daddy..Naaaww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0