Lite regn..

...har idag fallit från skyn.Och inte så lite heller,värsta stormen är det också.
Men jag har ju suttit inne hela dagen så det är ju faktiskt skönt,men nu börjar skallebanken komma smygande.

Men nu slutar jag snart och då ska jag snabbt hämta mina älsklingar sen ska vi köra vidare till Hörby.
Ska bli lite kul att se hur dem ser ut inne..

Annars har jag en bra dag idag,mår bra och kan hålla humöret uppe utan att behöva kämpa,så det är skönt!

igår kom ju Jocke och Hille på besök och det blev inte pizza utan det blev taccos istället men det tycker jag nästan är godare faktiskt,jag kan ju välja precis vad jag vill ha i,så det var mumsigt!Hela sällskapet åt med god aptit he he he!

Får kanske fortsätta med min nyckelhantering..Aufwiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0