Uähhh

Fy fan vilka 3 dygn detta har varit!
Igår började jag också,tänk er att må riktigt vedervärdigt illa samtidigt som ni ska ta hand om en sjuk dotter också.Fy fan,vad jobbigt.Izabelle klarade sig ganska bra igår så bra att jag trodde att det var över.Men imorse var det dags igen för hennes del,stackaren!Jag har klarat mig bra idag så jag hoppas att det håller i sig.
Nu börjar älsklingen må illa också,otroligt att han ändå har klarat sig så långt..
Min kost består av 2st klunkar vatten en gång i halvtimmen,vågar inte äta ju..

Jag kan säga att jag verkligen är helt slut,har inte fått sova ordentligt på 3 dygn,jag som annars sover så bra.
Hmm,nog om detta nu.

Jag är så tom i bollen så jag kommer inte på något annat att skriva,dessutom måste jag gå och se vad gosen gör.

Hoppas ni har det bättre än vi!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på er!!

2008-11-29 @ 17:26:03
URL: http://sandrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0