Då var det snart helg...

...och ny månad också för den delen..

Idag har vi fredag,jobbar som vanligt 7,00-16,00,detta är min 9:nde dag i rad,jag ska be och få tala om att denna damen är väldigt trött!Jag vet inte om jag nårgonsin kommer vänja mig vid att stiga upp 05,00 om morgonarna?
Jaja,nog om det.

Imrogon ska vi åka till min daddy och Kerstin,fast det visste ni ju redan..Varje år sedan min mamma avled år 2003 så har vi samlats på allhelgona för att äta lite middag samt gå på kyrkogården.Mysig tradition!Denna helgen är faktiskt lika viktig för mig som julen är.En helg att träffas på och umgås.Härligt!

Från en sak till en helt annan:
Var f-n tog snön vägen?
Jag håller med Hille om att jag har hellre snö än sånt här pissväder!
Tur vi har torkskåp på här på jobbet så man åtminstonde kan hänga in jackan mellan turerna,inte för att det hjälper mot dyngsura byxor och strumpor..men ändå,man får ju en torr jacka i alla fall.

Ikväll skulle jag vilja göra något,men vet i tusan vad det skulle vara.Men jag känner att om jag skulle doppa rumpan i soffan så lär jag inte komma upp därifrån..Ska väl kunna komma på någonting..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0