Hej mina vänner

Jag säger bara usch i det här hemska vädret,men vi har väl inget annat att vänta..

Jobbade igår 7,00-16,00
Jobbar idag 7,00-16,00..
Så mycket förändringar på gång på samma gång,tungt.Men det kommer att bli jättebra till slut tror jag!

Ska snart hämta en vårdtagare och köra henne hem,sen ska jag på utbildning en hel timme (!)..
Fy bövelen för detta väder!Tråkigt att jobba när det är så här.Och stackars vårdtagarna sitter "fast" hemma.

Idag ska vi hämta våra strålkastare till bilen som har kommit,skönt så vi kan undgå körförbud på bilen he he he..Yey!

*Marina loggar ut*

Kommentarer
Postat av: hille

ja nu när jag ska vara hemma så hade jag gärna haft fint väder så jag iaf kunde promenera lite juh...

2008-10-22 @ 02:38:29
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0