På tiden

Jag har försökt blogga hela morgonen men det har varit något fel så jag har inte kommit in på bloggen..
Jaja,nu är jag här i all fall.

Min älskling fick sin första ensamma körning igårkväll.Han körde till Malmö..
Min kära bror kom på besök så vi kunde se matchen tillsammans,men det var ju ingen match att se.Malmö är verkligen inne i en kris,men att heja på någon är att finnas där även när det tar emot.Så jag skäms inte när jag säger: Heja MFF!

Älsklinge jobbar idag så jag och busen är ensamma,men vi ska nog kunna hitta på något kul ändå,vädret verkar bli bra idag efter mycket om och men..

Förresten måste bara berätta om morgonen.Izabelle har avancerat.Tidigare gick hon upp,satte på tvn och tittade,men imorse slog hon på tvn,satte igång dvdn och satte sig och tittade på Meckar Micke,Hur duktig är inte hon då,satte på en film helt själv..Fast egentligen får hon inte gå i skåpen och röra grejorna men man kan ju inte bli arg när man fick en sovmorgon..eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0