Såja.

...då var det dags igen.
Jag fick gå hem tidigare från jobbet idag,dem ringde från dagis och bad oss hämta ♥miniälsklingen♥.
Hon hade varit riktigt dålig i magen och flera gånger under dagen..
Dem hade ju varit på utflykt till Jordbrodalen idag,dem hade grillat och lekt,naww stackars min lilla älskling.När ska hon få vara frisk?
Hela tiden är det någonting,jag tycker så synd om henne.
Men ja,jag vet att ju fler bakterier och virus dem drabbas av som små desto fler antikroppar bildas och därmed blir också immunförsvaret bättre..

Nu har hon somnat,hon har en aning feber men jag hoppas den kan hålla sig nere,vill helst att hennes kropp ska ta hand om infektionen,inte alvedon.Vi får se när hon vaknar,jag brukar inte låte henne sova så här sent på dagen men va tusan hon är ju sjuk..När jag hämtade henne sprudlade hon av energi och såg hur frisk och kry ut som helst,men nu innan hon somnade var hennes ögon helt blanka och hon hade feberrosor på kinderna..♥-skärande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0