Stressattack

När jag kom hem igårkväll var jag helt slut,men kvällen på jobbet gick kanonbra!
När jag la mig i sängen var jag bara tvungen att pussa på mina älsklingar,hade ju inte träffat dem på hela dagen *Saknar*.
Jaja,natten gick fort och det var dags att stiga upp,åt lite frukost och satte mig i soffan för att slappa lite bara.Men då ringer darlingens telefon,jobbet som undrade om han ville köra till Göteborg,jo det ville han ju så klart!
Så han hoppade in i duschen,jag gjorde iordning mig och busen så att vi sedan kunde köra darlingen till jobbet.Stressigt blev det men det gick bra.
Nu har jag och gosen handlat lite,hon tittar på My Little Pony och jag sitter här..

Vid 13,30 ska jag lämna henne på dagis för jag ska på handledning.Och imorgon är det jobb som vanligt 7,00-16,00.

Får gå och pussa på min miniälskling nu..Ses!

Kommentarer
Postat av: gummans farmor

kan man få en uppdatering hær eller???kram på er alla hoppas ni har det gott

2008-10-28 @ 14:38:06
Postat av: Marina

He he jaja,jag har inte haft tid faktiskt att sitta vid datorn..Ja,allt är relativt bra med oss!Kram

2008-10-29 @ 11:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0