Wunderbar

Dagen igår då..
Ja,middagen hos Kenth och Linda var kanonsmarrig,det tackar vi för.Vi bestämde också att vi ska gå på bio på söndag,vi ska se filmen Mirror...*yaiks*

Det finns en sak som irriterar mig riktigt mycket men jag tänker inte ta upp det här för jag är bättre än så,men fan vad det retar mig.
Så där ja,nu blev jag av med lite agg i alla fall,skönt att slippa slösa energi på det för det är väl det du vill,pucko!Men icke sa Nicke,min energi får du inte (längre)..Baahh!

Idag då..
Morgonen flöt på väldans bra,lite trött buse,och mamma också i och för sig,det är inte lätt att gå upp vid 5,00 när man inte är van,jag vänjer mig väl snart.Men som sagt allt gick smidigt jag gjorde mig iordning,väckte busen och gjorde henne iordning,lämnade henne på dagis 6,30 och sen iväg till jobbet.
Min rygg är mycket bättre och morgonarbetet har gått förvånansvärt  bra,skönt!Nu ska jag sitta med nycklarna resten av denna arbetsdagen.Men nu ska jag hålla lite frukost.
Ha en toppenbra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0