??

Tänk vad minnen kan skapa inom oss och likadant avsaknaden av minnen...
I samma situation kan vi uppfatta olika och komma ihåg olika detaljer.Visar då detaljerna som man kommer ihåg vilken person man egentligen är?På något sätt så borde ju det sellektiva minnet genomsyras av personlighet,värderingar och principer,eller?

Jag vet inte,bara tänker..

Minnet kan man träna upp,mn det som man redan upplevt kommer ändå inte tillbaka..
Vissa händelser positiva som negativa etsar sig fast som iglar medans andra som man egentligen skulle vilja komma ihåg har fångats av vinden och är sedan länge borta.

Ja,jag får ta och hypnotisera mig så jag kan hitta dem långt därinne i mitt undermedvetna..

Men nu,just nu lever jag i nuet och njuter av det goda som livet har att erbjuda!
Lustigt ibland vart vi blir förda,men det finns en mening med allt som händer,vi ska bara se den!

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0