Jag säger då det

Nu har jag och min Linda-gumma varit iväg på "äventyr".
Och det känns bra,det känns riktigt bra!Ska bli spännande att "se" fortsättningen.
Om jag får tro (och det får jag) så kommer mitt liv bara precis bli bättre och bättre.Man kommer alltid att ha sina ups and downs och just nu är går det up om man säger så..
Jag kommer att se saker lite tydligare och utifrån det kommer jag ta de rätta besluten..Jag kommer få kontakt med mig själv igen,jag kommer att styra/kontrollera mina tankar och slippa bli styrd/kontrollerad av dem.

Varför känns det som att mitt äventyr,som man också kallar liv,börjar nu?Det är nu det kommer ta fart,jag är öppen och mottaglig...Jag är redo!

Händelser i mitt liv har format mig till den jag är idag,en ärlig människa som står för vad jag tycker.
Emellanåt har jag slutit mig och blockerat mina känslor,men det är slut med det.

NU,tar jag tag i MITT liv!

Vågar du hänga med?
=)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Klart..Jag hänger med:-) Kramisar

2009-08-19 @ 23:18:27
Postat av: Hilea

skönt det går åt rätt håll=)

2009-08-20 @ 10:37:52
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Marina

Katarina: Yey,tackar vad roligt!

Hilea: Ja det känns kanon!

2009-08-20 @ 13:52:16
Postat av: Johanna

I'm in..! :)

Hör av dig när du vill komma förbi. Svårt å planera tider med mat å grejor, men bara hör av dej!! :)

2009-08-21 @ 09:15:18
Postat av: hilea

Ja exakt...a haha... men jag va ju man först;)

2009-08-21 @ 10:49:33
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0