Som man bäddar..

Som det kan gå...

Skyll dig själv,ditt svin...

Kommentarer
Postat av: sværmor

?????????????????????? e vad menar du ? kram banan

2009-08-11 @ 17:56:10
Postat av: joakim

haha ja precis han får skylla sig själv hoppas han blir smittad hahahaha hur e det annars med dig och familjen ??

2009-08-12 @ 10:23:30
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: joakim

MAMMA ibland undrar jag om du e riktigt reko!! klicka på länken som hon har satt upp jue hahah du e före söt mammi

2009-08-12 @ 10:25:31
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/
Postat av: gummans farmor

eeeeeeeeeeeeee! ja he he oj ! men jag visste ej att man skulle trycka på lænken hahahahahhah japps jag har nog ej alla rætt i skallen hahah men de får ni leva med ! kan førstå att marina ej har gett mig svar ha ha ursækta Marina men jag kan ej det med data så mycket hahah hoppas allt e bra med dej och gumman !;) ge henne bamse kramen från mig e du snæll ,snart hoppas jag att jag kan låna henne en helg ,saknar henne ,har mycket nu i denna månad om helger ,men næsta månad e inget planlagt før min del så snælla snælla

2009-08-12 @ 12:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0