Återhämtad

Bakslaget varade några timmar,sen var det över.Nu mår jag som vanligt igen,ingenting att oroa sig för.
Men tack alla ni som ringde eller på annat sätt hörde av er,älskar er!

Igår gjordes det inte många knop här hemma,nu börjar jag bli lite försoffad..

Idag har det börjat lite bättre,har varit nere och bokat tvättid,tyvärr var där inte förrän i eftermiddag,jag som hade tänkt ta tåget till daddy och Kerstin idag.Jag får väl vänta till imorgon med att åka dit då..
Jag har hittat soffor som jag verkligen vill ha också,tråkigt att man inte kan hämta dem idag bara..Sen förvinner dem säkert.Ja ja,det kommer väl fler i så fall.

Nu ska jag ta och umgås lite med min dottora..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0