Wohoo!

Idag har jag varit ledig,men jag fick ändå köra in till jobbet eftersom vi skulle få information om det nya vårdprogrammet i demensproblematik.När jag kliver innanför dörrarna till konferensrummet så sitter föreläsarna där,dem är två stycken och det visade sig vara två av dem som jag var på Öland med i somras,lite kuligt faktiskt.Vi pratade lite snabbt om hur trevligt vi hade och att vi gärna skulle göra om det.Trevligt med kända ansikten!

Sen körde jag hem,vilade faktiskt en stund med min dotter,känner mig inte helt kry.Men jag mår inte dåligt heller utan är bara lite tröttis.

Igår kväll var en riktig höjdare måste jag säga.
Jag lämnade busen hemma med F och körde och hämtade Linda sen stack vi och hyrde en film "American Crime",har jag för mig att den hette,verklighetsbaserad så både jag och Linda trodde att den skulle vara skitbra,men nej nej,inte denna,den var lite långtråkig,men hela historien är fruktansvärd.Och hur långrandig jag än tyckte att den var så tycker jag nog ändå att man ska se den,ja jag vet lite dubbelmoral i det hela men ändå..

Vad jag hoppar i händelserna här idag känner jag,ja det får ni ta ha ha..
Har precis kommit hem,har varit och köpt den nya DVD-boxen "Förintelsen",ett ämne som alltid har fascinerat mig.
Så när F har dammsugat färdigt ska vi hålla kväll och den sättas igång.

Men nu:
Bajsblöjebyte..He he..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0