Borta med vinden

Jag vet inte riktigt var helgen tog vägen,men över är den i alla fall..
I lördags var vi ju som jag redan skrivit hos Kenth och Linda för att fira Kenths födelsedag.Det var god mat och trevligt sällskap,nicie!
Igår fixade jag och Linda våra naglar sen bar det av till Osbyholm.Pappa och Kerstin saknade gosungen.Efter vi ätit gott så körde vi för att storhandla medan busen var kvar hos mormor och morfar.

Idag har det inte gjorts många knop,plockade upp lite hemma,umgicks lite.Jag började jobba 14,00 så det hanns inte med så mycket mer.
Nu är det ca en timme kvar av denna arbetsdagen,imorgon är jag ledig,skulle egentligen jobbat kvällen imorgon också men en kollega ville byta så hon tar min kväll imorgon så tar jag hennes dag på onsdag istället.Inte mig emot.
Ska ta och göra en varma koppen,känner att jag är lite hungrig.

Imorgon ska jag kolla upp en ledig lägenhet i Hörby,det är en trea på 69kvadratmeter och med en hyra på nästan 4800kr,helt ok ju..

Men nu har ni blivit lite mer uppdaterade på vad som har hänt i mitt liv.
God natt alla och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej nyfiken som jag är hade du inte redan en lägenhet i höör du skulle flytta till eller du är en helsingborgs tös ett tag till.

Har försökt lära mig saker av totte men de går inte så bra jag är nog svår lärd hihi ha de bra

2009-01-13 @ 09:50:26
Postat av: Marina

Jo vi hade det,vi skulle flytta tillsammans dit,men F ångrade sig och då blev lägenheten för dyr.Så nu letar jag efter en lite billigare som jag och busen kan flytta till..

Ha det gott!

2009-01-13 @ 10:00:26
Postat av: sværmor

hallo ja!!!uppdatera jag måste ju hænga med !!!!;) kram på er

2009-01-16 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0