Back on track

Ja snart är jag väl det i alla fall..

Tiden har sprungit iväg sedan jag var här senast.
Det har hänt en hel del.
Jag har terroriserat Kenth och Linda,det gjorde jag i fredags.Det blev ett kvällsdopp ca kl 22,sen lite shopping på statoil som Kenth betalade ha ha ha,sen hem till dem och mös.Tanken var att jag skulle köra hem men klockan sprang iväg och det slutade med att jag och Linda sov på soffan =)
Tack för allt!
I lördags var jag ju då naturligtvis kvar hos K och L,K stack iväg och fixade en del medan jag och Linda stannade hemma för att umgås ytterligare.K kom hem med bakad potatis till oss alla,Izabelle och hennes pappa kom också för att äta lite..
Sen fick värdarna göra sig iordning för dem skulle iväg..
På lördagkvällen körde jag hem till systern min,det blev ett dopp i poolen,lite snack som vanligt,sen gick jag en runda i Fulltofta strövområde,sen hem.
Söndag: Izabelles pappa kom och lämnade busen.Han hade gjort  mat och tagit med sig den,så den smaskade vi på innan han körde hem igen.Det tackar vi för!

Igår då:
På morgonen eller ja vid middagstid,kom busens pappa på besök,han körde lastbil i krokarna,behövde hålla rast och passade då på att träffa busen..
Var hos Helena,Rickard och Anton.Barnen badade en runda,sen körde jag,Helena och busen på shoppingtur,fyndade en massa fina kläder till busen.
Sen hem till dem för att grilla kyckling som vi sedan åt tillsammans med ris och en riktigt god sallad,mums!
Tack för en härlig dag i Stenskogen!

I eftermiddag kommer Petra och Elias på besök,ska bli kul..Kanske blir det en runda på Skånes djurpark,får väl se..Vi ska i alla fall fixa något käk ihop,skojsigt!

Ha en bra dag alla.Jag är nu inne på min sista semester vecka och är i princip fullbokad med en massa roligt så jag får se när jag tittar in igen,men det dröjer inte länge i alla fall..
*Kraaaam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0