...

Hallå där mina trogna läsare och alla andra.

För en liten stund så skiner solen,även på mig..

Det har hänt en del sen jag var härs sist.
I onsdags körde jag och busen till Smygehamn,hem till min bror och hans familj.Såå kul att träffa er igen,det var alldeles för längesedan.Busen fick jättefina kläder.Vi har ätit gott och haft supermysigt.
Kameran glömdes hemme,tydligen jag i ett nötskal..men brorsan tog lite kort så han får ju skicka över dem till mig så jag kan publicera några här ju..

Vi sov i Smygehamn och tillbringade torsdagen där också.Vi körde hemmåt på eftermiddagen,var ju tvungen att köra hem och packa om för nya äventyr.
Torsdagskvällen spenderades i bilen,vi körde till Nyköping för att hälsa på syster och Thomas.

Igår var det till att stiga upp i tid,göra oss iordning och iväg till Kolmården...Jag fick givetvis se mina älskade delfiner..Jag lovar er att jag någongång i mitt liv ska simma/bada med delfiner,vilka härliga djur!
Lagom möra i kroppen körde vi "hemmåt" (till Nyköping),Thomas fixade med food,gott som attan var det.Det blev lite öl,cider och grogg,ja ni vt så där lagom mycket =)
Vilken hälig dag i gott sällskap!Men någon motorcyeltur blev det inte..denna gången..I`ll be back..

Dagen idag har inga planer,vad som sker får ödet avgöra..Tanken var att vi skulle ta en tur med båten men det blåser storm på havet så vi hoppar över det för den här gången.
Antagligen blir det att vi går en runda i Nyköping och bara är..Man är ju trots allt lite dagen efter..Ja seg alltså,inget annat..

Ha en underar flicklördag (begreppet myntades alldeles nyligen av min syster och mig,efter att ha fått en liten "förhandsvisning" av vad en grabbtorsdag innebär)...
Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Massa saker gjorde mej glad och förvånad i detta inlägget... NYKÖPING? Har du släkt där, damn it?! Du då är det ju redan spikat att du & jag gör en mysig biltur tillsammans (eller tåg?) dit upp i höst! Jag har ju mor & far utanför Katrineholm ju!!!! Å Nyköping är ju skitmysigt..! Å dessutom, så var du på Kolmården! Det var några år sen jag var där nu, men jag ÄLSKAR ju delfiner.. Det har vi aldrig pratat om? :) Underbaraste djuret!!! Ha en skitmysig kväll, jag ska nog köpa jordgubbar & melon å "sommaräta" ikväll, det blir mitt mys :) TÄNKER PÅ DEJ!! Hoppas vi ses nästa vecka, så ska jag göra dej några hundra kronor rikare ;)

2009-07-11 @ 13:36:17
URL: http://joy.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0