Långväga besök

Igår hade jag min enda lediga dag denne vackan,men jag klagar inte..

Jag fick långväga besök,Linda och Fredrik kom..Vi lagade mat och umgicks.Vi var nog alla tre lite sega,men busen och vovvarna höll igång oss.
Vi gick en runda i city,när vi kom tillbaka var vi så där lagom varma..Så det blev lite glassförtäring.

Sen fick vi idén att köra till Hörby Ringsjöstrand busen skulle få hoppa på de stora studsmattorna,märk väl BUSEN skulle hoppa..Det slutade med att vi allihop hoppade och hade kul.
Klockan blev mycket oh det var dags för mia gäster att köra hem,busen blev jätteledsen och ville följa med sin pappa,men inte den här gången.
Tack för en avslappnad och mysig dag!

När vi kom hem fick gosen välling och hon somnade som en stock i min famn,såå mysigt!

Nu sitter jag på jobbet,ska strax fika lite,slutar 16,00 idag har nyckelhantering i eftermiddag så jag kanske dyker upp här igen,vem vet..

Ha en underbar dag i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: sværmor

vad som æn hænder håller jag tummarna før er ,och du vet vad vi har pratat om ang gumman ,du ringer bara Marina ,om du vill vara barnledig en helg så vet du jag finns ,,jag skulle bli så glad då ,ta hand om er ,ge gumman jætte kramen o pussen från farmor och du tack før sist ,kanon att jag fick træffa gumman kort men gott

2009-07-18 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0