As usual

Jaha,då var det då besöket på Tosselilla.
På vägen dit började det med en liten bilkö ute vid rondellen.
Väl framme,stod vi i en lååång kö för att få komma in.Fast sen de öppnat grindarna och började släppa in oss så gick det riktigt fort.
Det är synd att säga att det var fint väder,men det var i alla fall uppehåll så vi höll humöret uppe.
Det lektes och hoppades en massa.Busen fick åka karusell med morfar.
Sen var det dags att leta upp ett ställe att fika på,vi satte oss vid de stora grillarna och åt massor.

Mätta och belåtna så var det dags att ta sig runt stället på riktigt.
Vi hamnade vid en åkattraktion som jag proppsade på pappa att han skulle prova,sen råkade jag lova att om han gjorde det så skulle jag också göra det.
Man satt i en båt som drogs upp i luften på en ställning,när man nått toppen åker man rakt ner i sjön och det skvätter en hel del.Måste säga att den var väldigt mysig!
Det var dags att gå vidare..
Nu började det regna..massor vi skulle gjort det och det men så blev det inte.

Jag och pappa hade lovat varandra att det sista vi gjorde innan vi gick hem va bada,eftersom det var så kallt var det tvunget att vi väntade med det.Men när det väl började regna så mycket så bangade pappa och då ville ju inte jag heller bada.

Jag och Helena fick för oss att vi skulle åka den värsta karusellen på stället och nu ska jag berätta något lustigt.
Förr,bara för några år sedan så kunde jag åka vilken karusell som helst utan att överhuvudtaget behöva tänka mig för.MEN nu för tiden blir jag så kräkig av ingenting,hur sjukt är inte det?
Fast karusellen vi åkte gick faktiskt bra,högt upp och runt gick den,härligt,jag blir som barn på nytt  =)
Fast jag har aldrig tappat barnasinnet helt,fy vad tråkigt om man skulle göra det!

Jaja,nu har jag tagit det i stora drag,bilder finns på daddys kamera,tror jag..
Har fortfarande inte hittat min =(

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0