My God

Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av mig själv.
Bekännelse:
Min bil har absolut inte varit någon prio nu på ett bra tag,den har nästan förfallit..MEN:
Igår plockade jag ut tummen ur rumpan och satte igång.
Jag bytade däck,nä jag har inte kört med vinterdäck fram till nu utan allrounddäck,men det är egentligen lika illa när man har ett par sommar äck som bara väntat på att få komma på.Men ja ja nu är det fixat.Fick lite stöttning av pappa i början men sen gick han och klippte gräset och jag fortsatte helt själv =)
Sen tvättade jag till och med av min bil,meningen var att jag skulle ha tvättat den riktigt ordentligt men klockan blev så förbenat mycket så det vara bara till att stuva in godingen i bilen och köra hem för att hålla kväll.

Natten för min del har varit ok,men inte bra.Sover lite dåligt för tillfället.Många tankar som strömmar genom huvudet,men inget negativt utan bara lite framtidsplaner.Det blir kanon,förutsatt att allt går som jag vill och har tänkt.

Nu får jag nog ta tag i jobbet börjar ju om ca 8 min.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow... orka!!! VERKLIGEN ambitiöst!! Det är ju såååå gött när man väl gjort det, det vet man ju.. men den känslan räcker inte över den stora "orkar inte-känslan" oftast :)

2009-06-15 @ 09:52:38
URL: http://joy.babyblogg.se
Postat av: Marina

Sååå sant!

Jag är nöjd!

=)

2009-06-15 @ 12:36:32
Postat av: emma

Vill du rösta på någon i veckans blogg? Klicka på länken och rösta på din favorit!:D http://askerkling.blogg.se/2009/june/finalister-i-veckans-blogg.html#comment



T A C K :D

2009-06-15 @ 12:44:49
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0