Ovanligt

Tanken var att i onsdags på min lediga dag skulle det paddlas kanot..Men vädergudarna ville inte att detta skulle ske så vi fick ställa in.
Jag och busen bråkade i stort sett hela förmiddagen,liiite fööör trotsig för sitt eget (eller mitt) bästa..
På eftermiddagen blev hon mildare och vi gick ut en runda.
När klockan närmade sig 17,så var vi på väg till City Gross när det slog mig att pappa snart skulle sluta,så vi stannade till utanför hans jobb,det blev en liten pratstund där sen vidare för att handla hem lite.

Igår jobbade jag trött som bara den,kunde inte sova ordentligt på natten ju.

Idag är det också jobb fast bara till 14,30,yey tar ut lite komp i eftermiddag.
Sen väntar jobbehelg,men till skillnad från andra jobbehelger så är jag ledig på söndag,har tagit semester för vi ska till Tosselilla,tjoho,ska bli riktigt kul,hoppas nu att vädret för tusan kan vara bra!!

Jaja,nu; åter till jobbet..
Bye

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOPPAS HOPPAS nu att ni får härligt väder imorgon så dagen blir som planerat..!! :) Å du; TAKE SOME PICTURES damn it :)

2009-06-06 @ 09:53:21
Postat av: Marina

Jag vet i hundan var min kamera har tagit vägen..!

Jag har letat överallt,kan inte hitta den,helt sjukt!

2009-06-06 @ 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0