Semester-update

Jaha,då var man hemma i Hörby igen.
En vecka av semestern har gått och vi har haft det helt underbart i Åhus hela veckan.
Vi körde i måndags,då var pappa och Kerstin redan på plats med husvagnen.Vi åt lite sen gick vi en runda och hamnade på kantarellen som ligger vid Åhus strand,Där åts det av den berömda glassen,som genast tog mig 10-12 år tillbaka i tiden.Nostalgitripp!
Jaja,sen tillbaka i husvagnen och mös.
I tisdags,kom min syster,Marcus och Andreas också på besök.Givetvis tillbringades precis hela dagen på stranden,mysigt i havet,hela 16 grader,mmm..
När vi kom upp till husvagnen hade pappa och Kerstin kört hem och det var sen eftermiddag.Vi var riktigt hungriga så vi körde in till centrum för att gå på kina och äta.
Klockan blev mycket och syster och kompani körde hem.
Busen somnade tidigt och jag satte mig ute och läste till det belv så mörkt att jag inte såg bokstäverna i boken längre.

Onsdag: Jag och busen gick ner till stranden,där var vi på förmiddagen innan vi gick upp för att äta lite middag.Efter middagen gick vi till bassängerna istället för stranden,skönt med lite omväxling.
Sen hem..
Busen somnade tidigt och jag gjorde min kvällsritual:satt och läste till mörkret sa ifrån.

TorsdagDet blåste lite så vi valde att gå direkt till bassängerna istället för stranden.Var där i stort sett hela dagen.Sen gick vi en lååång runda.
På kvällen kom Izabelles pappa,vi åt lite pizza,busen och F umgicks lite.Sen var det dags för busen att sova ju.

Fredag: det blåste kollosalt mycketgick inte att vara på stranden.
Vi nöjde oss med att vara vid husvagnen och bara vara.F Körde hem.
Izabelle somnade tidigt och jag gjorde som jag gjort de andra kvällarna..Mycket fest på campingen trots Sveriges förlust.

Lördag: Pappa och Syster kom tidigt,vi fikade lite,sen var det stranden som gällde!
Vi grillade på kvällen,sen gjorde vi oss iordning.Drack vin och öl..
Sen gick vi över till grannarna och drack lite till innan vi skulle gå till nattklubben Martin & Martin som hade premiär.Gissa om det var folk.Kön gick längs med stranden,helt sjukt vad med folk...

Söndag:Röjardags,åt frukost,pacakde ihop och körde hem.
Sitter hos daddy nu måste ju betala räkningar och uppdatera er så med det gjort så önskar jag er alla en fin dag och trevlig kväll.Ska snart kör till systra min,ska badas i poolen och grillas,härligt!

*Vi har i alla fall tur med vädret,peppar,peppar ta i trä!*
                                    =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wiiiie...! Härligt å höra vad du pysslar med!! Låter superskönt...! En annan njuter skuggan å hinkavis med vatten ;) haha.. Bara njuuuuuut av varje dag som du gör, låter ultimat..! Vädret lär nog hålla i sig hela din semester tror jag :) KRAM !!!!

2009-06-30 @ 15:42:35
URL: http://joy.babyblogg.se
Postat av: sandra

Minns du hur vi hade det när vi var i Åhus själva? Det var tider det!

Kram

2009-07-12 @ 20:30:38
Postat av: Marina

Ja du Sandra,många minnen kom tillbaka.Sååå sjukt roligt vi hade!

Konstigt nog så var det ett speciellt minne som dök upp flera gånger..Kommer du ihåg A från Tormestorp?

Kan inte glömma..konstigt!

2009-07-13 @ 14:18:16
Postat av: Sandra

Hehe, ja du. Vi har då våra spöken! Men det var en härlig tid, mycket bus! Du tänker på A och jag tänker på D och rosorna i grillen...Och hur vi cyklade den där dagen på beachhandbollen för att hinna med "alla åtaganden" , det är nog mitt starkaste minne!

Jag vet inte vad som har hänt dig och det har hänt mycket i våra liv, men kanske vi kunde ses igen någongång?

2009-07-13 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0