Kan man ju tycka

Ja man kan ju tycka att det vore dags för en uppdatering av bloggen från min sida..

Det har varit mycket nu,tack vare det fina vädret så har jag mycket sällan eller aldrig suttit vid datorn på lååång tid.

Många undrar om jag kommit till rätta ännu,ehh vad ska man svara?
Ja någorlunda,men det finns massor mer att göra,men det kommer det väl alltid att finnas..Målningen börjar likna något,så snart kan jag få upp tavlor och hyllor..

På jobbet rullar det vidare som vanligt,alltid skönt jue.


Jag har massor mer att skriva och massor av bilder som väntar på att laddas upp och läggas ut på bloggen,vi får se om jag kan lägga upp dem idag eller imorgon,vågar inte lova något.Jag är något trött när jag kommer hem om dagarna..



 


Kommentarer
Postat av: sværmor

jag ser fram i mot lite bilder på gumman ju ! hoppas allt e bra med er och ni trivs ,,ha de så gott ge gumman bamnse kramen från farmor

2009-05-05 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0