---

Vilken dag...
Helt underbart väder,goa människor i min omgivning,hälsan i behåll (peppar,peppar...),ja,just nu kan jag inte önska mig mycket mer av livet!Lyckan ler mot mig och jag njuter =)
Fast jag är lite trött om dagarna,nätterna ger inte mycket sömn..Kanske,kanske,hoppas,hoppas att det blir bättre efter operationen imorgon..Min stackars lilla får ju inte heller sömnen hon behöver..

Och lyssna på detta: jag,ja självaste Marina...Ska på fest,jo ni det är sant!
Hemma hos en tjej som verkligen kan få mig att skratta och må bra,det ska bli såååå roligt!Jag har till och med lagt in om semester dagen efter,bara för att kunna slappna av helt och slippa tänka på att man ska upp tidigt,wiiiiee!Party,party!

Annars så rullar livet på precis som det ska,lovely!

Undrar om man skulle ta och sola idag efter jobbet??Kärringagrillen nästa...kanske...


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad är det som är fel med lillan?

2009-09-16 @ 22:33:13
Postat av: Johanna, Jack o Lillan

Lööööövly, det lär bli skoj!! Du får rapportera från festen sen.. eller efter den.. det du kommer minnas ;) haha.. ENJOY!!!!

2009-09-17 @ 11:48:46
URL: http://joy.babyblogg.se
Postat av: Marina

Sandra: Busen har haft problem med stora polyper som gjort att hennes nattsömn blivit störd..

Men nu är hon opererad och vi håller tummarna för att det ska bli bra =)

Johanna:Ha ha ha,givetvis rapporterar jag =)

2009-09-17 @ 17:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0