Gaahh

Usch vilken natt.
För det första fick jag jobba över igårkväll och det var ju ok.
Var hemma 00.00 gjorde mig iordning för sängen,gick och lade mig.Hade ganska svårt för att somna,men slutligen så.
Vaknade 1.30 av att jag inte fick någon som helst luft och jag hade förbenat ont i halsen.
Gick upp drack lite vatten.Gick tillbaka till sängen.Somnade
2.45 dags att vakna igen,busen hade drömt och kallade på mig ville kela lite..
Somnade.
Vaknade  3.30 av att busen ligger och smågråter,hon hade ont i  magen.In på toaletten med henne försöka göra nummer 2,men nä..
Somnade strax efter 4.00.
Fredrik ringde vid 5.30.
Sen kunde jag somna om till dewss att busen vaknade vid 7.30.

Känner mig lite trött.När jag gick upp var det fin fint väder och jag kände hur energin sprudlade,men nu har vädret försämrats eller ja solen har gått i moln,så nu blev jag så där seg och trött.

Fast vi ska nog komma på något att göra ändå.

Hoppas ni får en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0