Heeeelg

Igår var det en sådan där övertrött,fnittrig och utflippad fredag på jobbet.

Det var inte mycket som gick som jag ville,men det blev bra ändå.

Det var även dags för After-work,men tyvärr så kände jag att energin inte räckte till..

Idag har denna familjen varit i Helsingborg,där mötte vi upp Jocke,Hille och Liam.Först gick vi och åt lite kinamat,barnen fick glass också.Dessvärre orkade jag inte med någon dessert..
Mätta och belåtna så begav vi oss vidare till Cirkus Brazil Jack.
En liten och ganska tråkig cirkus i mina ögon...Jaja,nu var det ju inte BARA för min skull vi gick heller så...
Glömde nästan berätta att busen fick rida på en lite polle i cirkuspausen,aaaww lilla godingen..!

Sen bar det av hemåt,vi hann inte långt innan busen hade somnat,undrar vem hon brås på...

Nu sitter jag här och halvsover i soffan,tvn är på och Barcas match visas..men mina ögon orkar inte vara öppna längre..It´s way past my bedtime =)..

Imorgon söndag hoppas jag kunna shoppa en vårjacka...Vi får se hur det blir med det..
Nu måste jag nog säga natti natti..
Ha en fortsatt härlig lördag,ska se om jag kan titta in här en runda imorgon också...
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Johanna Stigbahr

Och hur gick det?? Blev det någon jacka? :)

2010-04-12 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0