Hoppsan hoppsan

Ojdå,det blev visst en powernap på soffan..!!!
Nu är busen lite smått rastlös,så det blir till att hoppa in i duschen och sen ut några ärenden i byn =)..

Undrar vad tusan man ska äta idag..alltid samma jidder med det..
Kanske ska gå en runda till affären se om man kan få lite inspiration.
Aja det löser sig,det gör det alltid.

Busen insisterar på att få hälsa:
nmjcu  zztj uiot9yuhtytgthgtjtkm 9mjguhugyttrggkhjjgutjggj jggngjnvb  jg              kj  kihhkyhjtjgjhtijtj5jhyolgjhjhjhjynb b jbhjhjjhjhj hgggggggggggngjhjh mymhjhjh    yrrrrrrrrrrrrryrrrrrrrrrrryrrrrrrrrrr oyitu6j jh yjjjj jh yuy yjh yhh hjg yu.

Om någon kan översätta detta till svenska vore jag tacksam,vill så gärna veta vad hon tänker..
Jag har "fetat" det jag möjligtvis förstår...Undrar om det gällde mig..??!!
Ha nu upp ur soffan och in i duschen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0