Måndag

Det är måndag,hoppas denna veckan inte fortsätter som den har börjat.
Vaknade dunderförkyld,huvudet väger 20ton och näsan är stor som en oljerigg..

Snart är det dags att få tummen ur min gigantiska rumpa och göra sig iordning för jobbet.
Börjar 14.00 idag och jobbar till 22.30,hemma redan 23.00 yes!
Hoppas jag får en kulig runda =)..
Har haft eller rättare sagt har problem med navigeringen,jag har hela Lund som arbetsområde..och i mina ögon ser det likadant ut överallt.Gatornas namn går runt i huvudet och husnummer ska vi inte prata om,undrar om jag någonsin kommer förstå mig på numreringen..Logik???!!Nädå,så lätt ska vi inte ha det..
MEN,igår klarade jag mig hela dagen,eller ja nästan i alla fall,utan gps =)..smidigt!

Fortkörningsböterna fullkomligt haglar över Hemvård,Stöd och aktivering i Lund..Men vi tjänar ju så bra så det gör inget ha ha..

Ok,upp ur soffan nu Marina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0