Kors..

Har varit på ultraljud idag.
Jag har en stoor bebbe i magen,han väger redan ca 3555g (!)..Men det är tydligen inte onormalt stort,han beräknas väga runt 4000g när jag är fullgången och det ska tydligen vara "normalt"..
Hur som helst så ser han frisk och kry ut och det är ju ändå det viktigaste =)

Efter uljudet hade jag tid hos min läkare som givvetvis frågade om allt är ok etc..
Bltr börjar stiga,sammandragningarna blir starkare enligt ctg (och min egen känsla)..

Blev ernjuden hinnsvepning idag,tackade ja och är nu spänd för att se om det ger något resultat..Ont som bara den gjorde det i alla fall,men nu har man varit med om det också..Nu återstår det bara att vänta och se..

Största "rädslan" är att vattnet går när jag sitter i soffan eller är och handlar...Ha ha...

Nä,nu är det dags att hämta en styck buse på dagis..Eller oj förlåt,menar förskolan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0