Student

Jag har gått från att jobba heltid som undersköterska i hemvården till att studera IT-forensik och informationssäkerhet på högskolan i Halmstad.
En enorm förändring i livet,dels för mig men också för resten av familjen så klart.
 
Jag är knappast ensam om att ta upp studierna efter att ha passerat 30-år, men jag måste säga att det är tuffare än jag trodde.Kanske inte så mycket på grund av åldern utan mer för att det inte är helt lätt att få den extra tiden som man ibland behöver till pluggeriet. Man vill ju gärna umgås med familjen också.
 
Det har tagit ett tag att komma in i det men nu så rullar det på och det funkar bra!
 
Sitter nu och väntar påatt en föreläsning i programmering ska köra igång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0