J-la dammsugare!

När jag och lillstjärnan var hos Linda igår uppstod ett bråk mellan Linda och dammsugaren.Den nämnda saken ville inte suga upp skiten på golvet..
Linda provade allt: bytade påse,kollade stopp i slangen,Allt!
Dialog mellan mig och Linda:
L: Va f-n kan det va Marina?Jag har ju gjort allt för h-vete!Jag får väl köpa en ny,nog roligt också att lägga pengar på det..
M: Jag vet inte,ja du får väl köpa en ny..
L: Men för f-n,j-la dammsugare!
M: Linda,har du kollat filtret?
L: Filtret,ähh nä..
M: Kolla det då.
L: Mmm..Ojdå..Ok,jag provar dammsuga igen..Ja,nu j-lar suger den!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha ahhhhh for saaaaatan =) Wawawa dammschugidiiii....ja nu j-vlar sugerrrr den attans va de går Tack vännen *POSS*

2007-04-08 @ 16:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0