Ja det må jag säga

Vilken underbar natt,tack min lilla gos!Hon sov banne mig hela natten i sin egen säng.Somnade 22,00 vaknade 6,00,fick lite mat sen somnade hon om till 9,00 och först då gick vi upp!Jag har inte sovit så gott på 3 månader,riktigt skönt!

                                 image20                                          image21


   Idag har vi hjälpt Jocke och Linda att flytta.Eller ja,jag och Iza har mest tittat på,men ändå..Shit vilken potential deras nya hus har,kanon mina vänner!!Lycka till i det nya huset!
Vi tog en paus i flyttandet för att äta lite.Körde ner till stan och satte oss på kina,tack för maten darlings!
Sen lämnades jag och Iza av,och de körde vidare för att hämta Mathilda..
Medans jag ändå är igång och tackar för allt så kan jag ju passa på att prisa Ra för den underbara solen,wohoo vilket väder!

Nu längtar jag bara till imorgon vi ska ju hem till pappa o Kerstin.Nu visade det sig att min bror,Katarina och 
♥ Moa ♥ också kommer dit.Var ett tag sedan vi sågs så det ska bli härligt,saknar lilla Moa jue!

♥  I´ll be back ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK TUSEN MILJONER BILJONER TACK för all hjälp vi har fått av er "våra hjärtan"
ÄLSKAR er så mycket PUSS

2007-04-22 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0