Jiippii..

Tjohoo,det sprack upp och blev fint väder idag i alla fall!
Efter en helt urusel natt med lite sömn vaknade jag och såg att det var helt grått och trist ute.Jaja,tänkte jag det regnar ju inte i alla fall..Men nu visar det sig att till och med solen tittar fram och molnen skingrar sig,underbart!
Min absolut bästa vän (förutom min darling) Linda slutar snart och ska plocka upp mig och Izabelle på vägen hem från jobbet.Vi ska hem till henne,rasta hennes busrottis och sen ska vi iväg och fixa en överraskning till min hunny bunny..Kan inte avslöja vad för han är ibland inne och läser här och då blir det ju ingen överraskning ; )

Till alla er därute som inte har någon att komma hem till: Gör som grodan,lev på hoppet!Ge aldrig upp.Det dyker upp någon när ni minst anar det,tro mig!Och när personen väl dykt upp,ta vara på varandra!!

♥ Peace,Love and Understanding Me ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu Gommsi de va la gooooooa hamsingar vi fick i våra kistor ;)
Synd de ej blev någon lång promis med Ronja pga jävla blåsten....tur man ej har tupé
Tack för dagen iaf *POSS*

2007-04-08 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0