Kalas!

Vilken helg allstså!!Det har varit såå kanon härligt!Hela dagen igår satt vi ute i pappas och Kerstins trädgård och bara njöt av det underbara vädret!Fredrik,pappa och min bror lade golvet på trädäcket.Det var riktigt nice för jag fick se min älskade snygging i bar och svettig överkropp när han arbetade
♥ Keep up the good work sexy ♥

Idag vaknade vi inte allt för tidigt men jag var så fruktansvärt trött,så när Izabelle ville sova lite middag gjorde jag henne sällskap.Fredrik väckte mig när klockan var 11,50 (!),vi skulle ju vara hos Anton på kalas klockan 13,00,PANIK!Vi kom lite sent men det gick bra ändå!

Efter vi hade ätit jättegod köttfärspaj var det dags att dela ut lite godispåsar till barnen och då plötsligt kom det en väldigt speciell gäst som hade godiset med sig.Kolla in den här filuren:

image22

Snacka om förvånade barn!
Tack för en underbar helg,alla ni inblandade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0