Life goes on!

Hur kan en händelse påverka en människa så  mycket?Hur kan en person vara så viktig för en att förlusten av denna förändrar ens liv för alltid?Varför uupskattar vi inte och säger att vi älskar varandra innan det är försent?Om man älskar en person,vet den personen det,trots att man inte sagt det?

Min ♥ mamma ♥ gick bort februari 2003 efter en tids sjukdom.När jag sluter mina ögon upplever jag den sista tiden mamma hade i livet,om och om igen.Saknaden efter henne är enorm,det känns som ett tomrum i hjärtat.Jag tänker på henne varje dag.Izabelle får aldrig träffa sin biologiska mormor,Fredrik får aldrig träffa sin "riktiga" svärmor.De vet inte vem de går miste om.Det hemska med allt detta är att jag inte kommer ihåg hur min älskade mamma såg ut innan hon blev sjuk...

Mitt liv går vidare i full fart!
Tack vare,min underbara pappa och hans lika underbara Kerstin,min älskade sambo Fredrik,min lillstjärna Izabelle,mina kära syskon och övrig släkt och inte att förglömma mina härliga vänner,underlättas smärtan och jag orkar med vardagen.Jag är er evigt tacksam,tack för att ni finns där för mig!Älskar er alla,ni betyder mer för mig än ni anar!

Så vad har jag lärt mig:
Ta vara på den tiden jag har här i livet.Trivs man inte med något gör nåt åt det.Om jag älskar någon så bör jag berätta det för dem de har rättigheten att få veta!
Tiden läker inte alla sår.
Bryt med dem eller det som får dig att må dåligt!!
Allting som händer har en mening,även om det inte är så lätt att finna den!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du är för goo tjejen! Det är inte lätt för dig med att ha de tråkigheterna i bagaget som du har men du hanterar det bra för att vara så ung. Håller med att det är bra om man kan göra sig av med det som gör att man mår dåligt...Hoppas lillan sover bättre snart så du hinner hämta dig. Älskar dig och din familj men det hoppas jag du har förstått.

2007-04-11 @ 22:13:05
Postat av: Pappa

Hej min skitunge jag läste dom fina orden o blev mycket rörd.Jag älskar dig o Fredrik (som är blivande svärson) hoppas jag.
Sen har du gjort mitt liv underbart,när du skriver så väldigt moget o berör mina innersta känslor so0m dock icke går att klä i ord. Min stolthet vet inga gränser när jag på nytt blev MORFAR, till IZabelle. Med aLLa bra saker i mitt nuvarande liv med Kerstin, utan alla motgångar är det lätt att leva o gå vidare Men ej glömma din mamma som ser dig o lever i dig Med Många Kramar PAPPA

2007-04-11 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0