Long time,no seen eller nåt..

Ja det var ju ett tag sen jag var inne och bloggade.
Det har hänt mycket och lite sen dess.
I måndags var mitt gull ledig,vi tillbringade dagen med Jocke och Linda,vi girls var på ikea och boysen var på bauhaus.Sen möttes vi upp hemma hos J och L där grillade och umgicks vi,riktigt nice!

Gårdagen vill jag helst bara glömma..Vaknade hade ont i precis hela kroppen,det kändes som om någon slått mig med ett basebollträ i huvudet.Var riktigt spy- och svimfärdig.Darlingen åkte till jobbet men jag fick ringa efter honom för jag klarade inte att ta hand om Izabelle,hur hemskt det än låter..Jag hade hög feber och orkade knappt stå upp på benen bara.F kom hem klädde på Iza och körde till J och L,tack för det älskling!Jag tog 2 panodil gick sen och lade mig och sov.Vaknade efter en liten stund av att jag var riktigt illamående,sa hej till "ullrick",gick och lade mig och sov igen.Och sov gjorde jag sen resten av dagen..

Idag körde jag F till jobbet för jag ska lämna in bilen så dem kan åtgärda skadan efter påbackningen.Annars händer inget speciellt.Är otroligt hungrig eftersom jag inte åt något på hela dagen igår,jag var inte ens och nallade i godispåsen..

♥ I want candy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0