Mys i Asmundtorp

Härligt,vilken dag!
Jag och Izabelle var uppe med tuppen för att köra Fredrik till jobbet.Allt för att vi sedan skulle kunna köra och hälsa på min brorsdotter (Izabelles kusin) Moa och hennes mamma Katarina.

Naww,min lilla Moa har blivit stora flickan nu.Shit vad tiden har gått fort.Det skiljer 5 månader mellan Iza och Moa,riktigt kul faktiskt!
Det är så roligt nu med Moa,det händer så otroligt mycket.Idag var hon så där mysigt kelig den lilla sötisen!
Det togs en massa bilder idag som kommer att publiceras här så småningom.Men jag har en bild så länge åt er som ett litet smakprov på vår härliga dag...

image30
Så gossigt!Faster älskar dig Moa!

Tack för en kanon dag!

Have Faith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0