ÖF

Vilken bra natt vi haft,lillsnuttisen har sovit hela natten i sin egen säng om man bortser från tiden mellan 4,00-4,20 för då var hon vaken och fick lite mat..

Idag har vi varit på ÖF (Öppna Förskolan) på ♥ babycafé ♥ som det så gulligt heter.Trist bara att min lilla bebbe sov igenom nästan hela tiden där.Jag fick i alla fall göra ett fot- och handavtryck i gips,ska bli spännande att se hur det blir när det har torkat/stelnat!!

Efter det att vi varit där gick vi till Maxi för att köpa lite av varje och ni anar inte vad som slank ner i korgen..Jodå,en morotspuré!Det är lite tidigt det är ju från 4månader och Iza är ju bara 3månader,men mammorna på ÖF hade provat redan med gott resultat så då vill ju självklart jag också det,hihi..

Då har vi provat morotspuré och jag tror det blev succé..tihi..Svårt att säga eftersom hela älsklingen till slut var full av orange gegga ; )
image18
Visst ser hon nöjd ut i alla fall..

Skulle vilja skriva en rad om så kallade ∞ postägg ∞,vilken finurlig uppfinning!Man hämtar ett "ägg" hos närmaste postombud och fyller det med vad man nu vill skicka till sina nära och kära sen frankerar man och skickar,lätt som en plätt.Vilken rolig grej.En gest som säkert uppskattas av dem man skulle vilja fira påsk med men som man av någon anledning inte träffar under högtiden..Skojsigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0