Rysligt nära verkligheten..

Jag tror på horoskop,det har jag alltid gjort.Men det har alltid funnits utrymme för lite tvivel om att det går att se i stjärnorna hur vi är eller vad som kommer att hända oss.Jag är visserligen övertygad om att vårt öde är förutbestämt men ändå..

Detta läste jag om vår egen lilla stjärna:


Stenbocken 22 dec - 20 jan
Stenbocksbabyn vill ha rutiner, ordning och reda och är inte särskilt impulsiv. Det är ett mycket aktivt barn redan från början och allt ska utforskas, plockas isär, sättas ihop med imponerande målmedvetenhet. Och var sak har sin plats. Stenbocksbabyn vet vad hon vill och det genast. Äta när man är hungrig och sova när man är sömnig annars blir det liv. En Stenbock är sällan tyst.


Jag har markerat det som stämmer på vår lilla bebbe...japp allt!Skrämmande!



Kommentarer
Postat av: Helena

"Extramormor" Kerstin är också Stenbock....det stämmer visst på henne med....

2007-04-22 @ 16:34:30
Postat av: Linda

Hahaha ja de horoskopet stämde VERLLIGEN på lilla köttbullen ;) PUSS

2007-04-22 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0