Sömn?Vad är det?

Usch nu var det längesedan vi hade en bra natt med mycket sömn.Och det börjar kännas i kroppen.
Men detta till trots så är jag pigg och mår bra idag!Jag och lillmonstret har haft en helt underbar dag än så länge!Vi har gosat mycket och till och med varit ute och gått en lååång runda,härligt!
Jag saknar min andra hälft idag,alltid lika tråkigt när han jobbar 10-19,hela dagen försvinner jue!Vi får passa på att mysa och umgås i helgen när vår familj är komplett.Älsklingen är långledig och vi har Mathilda.
Denna familjen ska åka till Hörby till pappa och Kerstin på lördag ska bli riktigt härligt!Det skulle bli fint väder också,kan det bli bättre?
På söndag är Mathilda bjuden på 5 års-kalas hos Anton i Höör,så då åker vi dit där,trevligt!

Nä nu ska jag leka lite med min kära dotter som börjar bli lagom otålig i sin babysitter..

♥ We keep in touch ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0