Tröött

Fy tusan vad trött jag är idag,det är tredje dagen i rad som jag känner mig hängig och tradig,enda skillnaden mot de andra dagarna är att idag är jag frisk har ingen feber längre,så det är ju skönt!
Jag hade tänkt gå till öppna förskolan idag men palla göra det när man är så här trött och det är så tråkigt väder..
Nä det blir en lugn hemma ag för mig och min lilla gose gos.

Det var absolut inte roligt när älsklingen sa hejdå innan han skulle köra till jobbet imorse,det är alltid roligare när han är hemma med oss.Men någon måste ju jobba ; )

För övrigt så provade jag ge Iza palsternacka och potatispuré igår,hennes tydliga minspel visade att det definitivt inte var någon hit,inte gott alls.Provade ha i lite bröstmjölk då gick det bättre men det var inte omtyckt..

♥ Who put the good in goodbye? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0