Vissa saker stör mig

  • Nya regeringen-den bara suger.Fast det har ni nog redan förstått att jag tycker..
  • De gemensamma (så kallade) vännerna som fortsätter att bara bjuda hem en av oss.Inse,det är vi två nu och vill ni inte umgås med oss båda så låt oss vara...
  • Folk som tror eller låtsas vara någon dem inte är..
  • Personer som inte förstår (kalla mig tråkig) att jag inte känner för att festa genom att supa skallen av mig.Jag behöver inte dricka för att ha kul.Stackars er som behöver det!!
  • Folk som inte kan hjälpa andra utan att sedan skryta om det.Var bara glad över att någon kommit till dig för att be om hjälp..
  • Männidkor som skyller över sina fel och brister på andra.Ta ansvar för era egna handlingar!
Fy,vilket tråkigt inlägg det här blev.men ibland behöver man kräka av sig.


 

§ Get A Grip §


 


Kommentarer
Postat av: Linda

Amen för göta petter lugna ner dig nu va......Ta tre djupa och dra en voodoramsa. Du är som sötast när du försöker att vara litta "agro" så du kan lägga ner din pilskhet. Älskar dig gommsan POSS

2007-04-22 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0