Fjärilar

Det finns många saker och händelser som påminner mig om min kära mamma.Men det som starkast påverkar mig är fjärilar.Pappa berätta en sak som hände honom strax efter det att mamma gått bort,det handlade om en fjäril,mer vill jag inte berätta..Men sedan den dagen så ser jag alla fjärilar som min små änglar och jag påminns om att min mamma vakar över mig och familjen och att hon finns vid min sida hela tiden..
Tro det eller ej men igår kom en fjäril in och hälsade på oss inne i lägenheten den kom genom balkongen.Den satte sig på gardinen som var ca 1 meter ifrån mig och Izabelle.Jag blev så glad när den satte sig där så jag fick rysningar i kroppen.Men den flög iväg lika snabbt som den kom.Men tack för besöket.
Inte nog med detta imorse när jag skulle öppna upp inglasningen på balkongen är där en fjäril som sitter på fönstret som lugnt flyger ut i friheten när jag öpnnar.Nu tänker ni att det var samma fjäril som jag sett igår,men det var det inte för jag så att den andra flög iväg ut och ner till buskarna nedanför..Det kan visserligen vara samma men då har den hälsat på igen jue..Hur som helst det känns bra att jag fått besök av vackra fjärilar som för övrigt var av sorten påfågelöga..
image292
Tack för att du påminner mig ibland mamma!Saknar dig!Men jag har det bra ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0