Grått och trist trots sol

Min vardag känns en aning tung just nu,vet inte vad det är,men det är så jag känner.Har en jobbig känsla i kroppen som jag inte blir av med.Känner att tårarna inte är långt borta,är lite vilse för tillfället.Vet inte alls varför jag känner så här,inte på humör för att göra något.Undrar vad som är på gång nu då..?
Varför ska livet vara så svårt ibland?Ibland känns det som om allt bara går emot  mig,det är alltid någonting..Men säg den lycka som vara för evigt..
Ibland undrar jag om jag kämpar för fel saker.Just nu orkar jag inte kämpa längre,tar saker som de kommer..Undrar just var min energi tagit vägen?Men största frågan är vad det är för tyngd jag har mot mitt bröst,vad är fel??

image314
Missförstå mig inte,jag älskar mitt liv och mina nära och kära,vill inte byta ut någon av dem mot något/någon aldrig!Men som jag skrev innan,det känns tungt nu..

Kommentarer
Postat av: mia

Det bästa medlet; lite godis å annat gott sen e man på topp igen.....eller ???

2007-08-14 @ 18:17:59
Postat av: Marina

Jaja,absolut!Godis och choklad fixar allt..

2007-08-14 @ 20:33:38
URL: http://marinasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0